måndag 14 februari 2011

Blog Updates!


Som sagt är jag(''Mr.Big'') utbölingen i laget! Bor ju i Borlänge till skillnad från dem andra som slaggar i den där byn i norr!! Nej men skämt åsido, Jag tränar för de mesta själv men det blir också några besök till Falun varje vecka. På bloggen försigggår ju sporadisk mobbing från kollegor, nämner inga namn Linus! Tänkte bara meddela så ni vet varför jag inte alltid deltar på YA:s träningar.

Annars så har jag trots kylan lyckats skrapa ihop några timmars distans i helgen! Blev 4.5 respektive 3 h, och då den sistnämnda på trainer :).
Just nu försiggår ju också en het debatt kring Alberto Contador som jag själv hoppas går fri ur kampen mot sin ''oskuld''. Så jag håller tummarna på att han frisläpps antingen idag eller imorgon!
/Big

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar