söndag 13 februari 2011

Varierad träning


Dagens träningar blev mycket varierande, TC, Längdskidor och Velodromcykel tränade vi.
Linus var uppe först för att utföra sin aktivitet, klockan 09.00 var han uppe på banan för att testa sin nya velodromcykel; en Dolan vid namn Swedish Edition, riktigt frän faktiskt. Dock gillade inte Linus lacken så han passade på att vurpa ett antal gånger, självklart berodde det inte på att lacken var ful, utan Linus hade inte slipat däcken tillräckligt.

Marcus och Jonathan var uppe på Lugnet och åkte längdskidor i ett antal timmar och jag satt på TC'n i källaren.
För mig blev det det klassikern "Stegen" (7min x1,6min x1,5min x1,4min x1,3min x1,2min x1,1min x1,0,25min x10) När det kom ner emot 15 sek spurterna, trampade jag för andra gången ur kedjan, så då var det bara att hoppa av och byta TC till den gamla Monarken, fungerade faktiskt lika bra!

Nu blir der räkmacka och SunnySide, CYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar